تبدیل فایل Word به PDF و اضافه کردن آن به جزوه

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ ۰۷:۰۵:۱۷


فرض می کنیم که یک متن تایپ شده در وُرد در اختیار داریم. همانطور که می دانیم فایل های وُرد، پسوند …, .docx , .docm , .doc دارند.

و تنها در محیط وُرد، نوت پد و محیط های مشابه قابل ویرایش و خواندن می باشند.

برای اضافه کردن فایل وُرد، (متن تایپ شده توسط خودمان) می بایست ابتدا آن را به فرمت PDF تبدیل کنیم تا درون برنامه الفبا به عنوان PDF شناسایی و اضافه شود. برای تبدیل فایل وُرد به PDF مراحل زیر را انجام دهید:

- ابتدا متن خود را در وُرد آماده نمائید و پس از ویرایش نهایی ، منوی (سربرگ) File را انتخاب کرده    

در سمت چپ گزینه Save As  را انتخاب کرده

Browse را انتخاب کرده و محل ذخیره فایل را انتخاب نمائید. هم چنین در قسمت File Name نام جزوه و یا فایل خود را وارد کنید. و در قسمت Save as type ، PDF را انتخاب کنید و روی دکمه Save بزنید.      

 هم اکنون فایل شما به صورت PDF ساخته شده  است که توسط نرم افزارهای مخصوص مانند Adobe ، ..... قابل خواندن می باشد.

حال فایل PDF را به گوشی یا تبلت خود منتقل کنید و در قسمت اضافه کردن فایل PDF  به جزوه آن را به جزوه خود اضافه کنید. اضافه کردن یک فایل PDF به جزوه


پیمایش در مستندات